Shop More Submit  Join Login
About Deviant Artist Member clo Recent Activity
Deviant for 7 Years
Needs Premium Membership
Statistics 139 Deviations 967 Comments 4,660 Pageviews

Newest Deviations

Favourites

Activity


deviantID

cloanime770
clo
Artist
Current Residence: australia WA
Favourite genre of music: rock (duh!)
MP3 player of choice: i pod nano
Wallpaper of choice: always anime!
Favourite cartoon character: got 3, Prince Vegeta(dbz), Seto Kaiba (yugioh) and Eiri Yuki (gravitation)
Personal Quote: If god stands in your way, defeat him and move on! hmft
Interests
  • Mood: Thrilled
My fellow deviants
i no most of u wont give a rats but ive moved account :)
so hey, if any of my buddies here want to remain friends, my new account is
  
:iconlilalicechild:

:)

id luv to still be yall mates

AdCast - Ads from the Community

×

Comments


Add a Comment:
 
:iconvescor:
Vescor Featured By Owner Feb 3, 2010  Hobbyist Digital Artist
you im a random person saying hi!
Reply
:iconbrotherlyfluff:
BrotherlyFluff Featured By Owner Dec 17, 2008
I’m posting this to let Yu-Gi-Oh! fans know they can use my Seto plz accounts on deviantART!!
:iconsetofreakingoutplz1::iconsetofreakingoutplz2::iconsetofreakingoutplz3:
:iconsetofreakingoutplz4::iconsetofreakingoutplz5::iconsetofreakingoutplz6:
:iconsetofreakingoutplz7::iconsetofreakingoutplz8::iconsetofreakingoutplz9: :iconsetoreallyworriedplz:
Reply
:iconshadowcaster323:
shadowcaster323 Featured By Owner Aug 23, 2008
Hey chlow its michael ere =] umm ben (my other cuzin in england lol) wants to know if you watch bleach?
Reply
Flagged as Spam
Flagged as Spam
:icongoten30:
goten30 Featured By Owner Apr 24, 2008
hey you're rigth I'm indeed an yaoi fan;p
keep up the good work :wave:
Reply
:iconnaz-lvn-dbz:
naz-lvn-DBZ Featured By Owner Apr 23, 2008
i foudn youuuuu
hahaha no really i wld lobe to still be ure buddy
hey what kinda questions that
buddy is buddy!! :D
but i saw ure comment and aww man sorry i didnt reply, i didnt add u yet cz i feel cheap being able to see awesoeme art worka dn not being able to comment,
ill add you but in advanced warning
my finals are hear (are u sick of hearing that type of excuse)
but no seirosuly, thery are here and im not so up on the computer as much,
and comments adn things have piled up and waaa
but i will comment back as soon as i can :D
and hell yeah *attacks watch button*
Reply
:iconnimpni:
nimpni Featured By Owner Mar 23, 2008
hi hi :)
Reply
:iconcloanime770:
cloanime770 Featured By Owner Mar 24, 2008
rwah!!!!
Reply
:iconlightcontroller:
LightController Featured By Owner Mar 12, 2008
Hey mate, did you fav this [link] ?
I got a message saying you did, but the deviation page says it hasn't been faved by anyone...

Any way, thanks if you did. Cool gallery..
Reply
Add a Comment: